Plugg, snö och Bond

Har pluggat nästan hela dagen idag, SWOT-analys, intressentanalys, mål och syfte. Får se hur det går imorn när jag tänker gå igenom mitt projekt med Christer. Har annars haft en bra helg, även om jag inte fått gjort hälften av vad jag planerade... Var hos Addis och Leif i fredags och kollade på senaste Indiana Jones (fånig), Anna Ö var där oxå. Drack glögg och käkade Lussekatter, mys! Igår kväll efter att jag pluggat och vart på introduktionen kollade Addis jag och vovvarna på film igen, Addis pluggade och jag virkade och drack julmust, mys igen! Ikväll blir det bio i Järpen, Bond! Dräggel... :-)



Snö! Äntligen, och igår och idag har det snöat mer!



Milla!



Yttepytteliten bebismössa...

Nu ska jag hoppa in i duschen.
So long!


Kommentarer
Postat av: Lisa

sötaste mössan! men den såg juh inte så stor ut, lr det kanske va den du gjorde nu? skitgulli va den iaf! =) hehe, du måste kolla in kläderna ja lagt upp, helt galet! puss

2008-11-16 @ 20:13:20
URL: http://atlisas.blogspot.com
Postat av: Addis

Sjukt söt mössa, och grymt bra bild på Milla! :)

kram

/A

2008-11-28 @ 12:39:46
URL: http://renen15.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0