Snöstorm,svett och tårar

Kommer precis hem från gymmet, var på afrodans med Addis, galet kul, svettigt och verkar bra för mina axlar. På vägen hem snöade det som sjutton och vi kröp fram till Tegefjäll i kanske 20 km/h eftersom det inte gick att se nått. Sen när vi kommit ner på gamla vägen så slutade det tvärt, konstigt. Lokal snöstorm...

Idag höll vi våra tal, jag pratade om fokusering och det blev riktigt bra (tack för hjälpen farfar), fick beröm, både från klassen och från Karin som har föreläst för oss i retorik. Jag har tydligen en trevlig röst och bra händer :-) Kunde inte hålla mig från tårar när Katta berättade om sin bortgångna katt och inte heller när Tor inledde med karaoke, Stand by me, fast då var det att jag skrattade så tårarna rann.

Nu ska jag diska, duscha, packa och plugga ekonomi till tentan imorn, blir en lång natt... Sen blir det tenta och
Lucia-jobb imorn och förhoppningsvis ett möte som jag tänker hålla lite hemligt än så länge... :-)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0