Winterjam, bebissparkar och hästsparkar

Hemma i Duved igen, fick sällis av Maria på flyget. Som jag by the way nästan missade pga nått jävla stolpskott som glömt både gas och ratt hemma och nån annan mindre begåvad person som inte borde ploga, nån som vet vem som "plogar" 273:an mellan Almunge och Åby-korset?? Övertalade iallafall UPS-killen att köra från Gimo till Arlanda för att lämna min nya jacka :-) Superfin är den!

Winterjam var grymt kul, satt i domartornet och förde in resultat, fixade start- och resultatlistor och svarade på frågor i Riders Lounge. Sov hos Lisa som jag inte träffat sen i somras, superskoj! Har sällan skådat större mage.. och det sparkade, en gång :-)

Har vart hos pappa två dagar och sovit, pluggat och ridit lite, grymt kul att rida igen. Sjukt mycket snö och allt skulle så klart ner från ridhustaket medan jag tränade... Trodde hästarna skulle få spel, men dom var duktiga och det blev bara lite rodeo. Däremot när jag skulle gå upp med 3-åringen så blev hon tokrädd för att det droppade vatten på en pressening och lyckades sparka mig på höften med ena bakhoven, aj, lär bli blått imorn.
Blev inga valpar den här gången tyvär :-( och saknar redan Ozzy som följt mig som en skugga hela tiden jag vart hemma, han tog till och med sovmorgon med mig i måndags, mys! 

Nu ska jag sova, har en miljard grejer att göra närmaste veckorna och fick ännu mer idag, magsår nästa!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0