Ekonomi

Tjo!

Har rast från ekonomilektionen, jag är grym på det här, kan ha det som alternativ karriär :-)
Om en timme ska vi gå ner till restaurangskolan och bli bjudna på lunch, trevligt, gratis är bra! Haha
Imorse hade jag satt klockan på 06:50, tänkte att jag skulle hinna ta en morgonpromenad igen, men det var ju nästan helt svart ute så jag gick och la mig igen, får bli på helgerna och när jag har sovmorgon... Annars är det trevligt at promenera här, brukar gå efter älven eller i spårområdet eller bort till älgfarmen. Oxå kan man traska upp på Mulfjället, bra utsikt, ända till Norge om det är fint väder.

Nu ska jag äta ett päron.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Addis

När ska vi gå upp på Mullfjället nästa gång då?!?! ;)



/A

2008-10-22 @ 22:57:19
URL: http://renen15.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0