Torsdag

Vi hade tema-dag igår, alkohol och livsmedelsinfo. Hur man lagar mat ute utan att alla blir magsjuka och varför krogarna i Åre bara får ha öppet till 02:00 och sånt. Sen lagade vi mat ute, på murikahällar eller vad det heter. Renskav i pitabröd, smarr!
Efter det hade vi marknadskommunikation och lämnade in första delen på vårt Wångenprojekt. Träffade Leif på Skistar också angående ett än så länge ganska hemligt projekt, har att göra med öppningshelgen...
Han med ett step-pass oxå, lyckades genomföra det utan att ramla över brädan :-), och sen var det raka vägen ner till tåget.
I början satt Maria och Anna i min fyra, men i Östersund fick dom flytta till sin kupé som dom delade med en enorm vit hund, en katt som hette Charlie (som jamade och nös hela tiden), en man med rullator och en senil tant. Jag fastnade förövrigt i den jäkla rullatorn när jag gick förb och hade stora problem att ta mig loss...
Jag satt brevid en kille med ticks och dålig andedräkt som pratade i sömnen och sov allmänt vilt i sin stol, i sju timmar!!Tänker inte boka några fler tågbiljetter den närmaste tiden.
Snart ska jag åka och hämta Doireann på Arlanda! Superskoj, vad ska vi hitta på? Stockholm i morn kanske, skulle beöva ett par nya jeans... Ikväll blir det mormors kyckling iallafall och kanske en film, blev inget filmtittande på tåget så har fortfarande två filmer på lut.

So long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0