Hej!

Hej!

Nu har jag nästan packat klart till helgen och Holland, vet inte hur jag ska få med mig allt till skolan imorn, plus mina gymkläder, skolgrejer och mat...
Slutade tidigt idag så gick ner till Ica och köpte keso, sen åkte jag hem och tvättade och sen gick jag till Addis för att få hjälp med några exceluppgifter, tack Addis!
Tränade igår, först 75 min box och en timme senare en timme dans, galet kul! Sov som en stock efter det och hade sååå svårt att vakna imorse, himla mörkt nu :-(. Hoppas det är snö när jag kommer tillbaks så det blir lite ljusare.

Imorn ska vi ha tema-dag med vildarna, prata om alkohol och mat och tillstånd man behöver, och sen ska vi laga mat ute. Marknadskommunikation på eftermiddagen, vi ska lämna in första delen av Wången-projektet vi jobbat med senaste veckorna. Sen blir det step, fjantklass... Men är väl bra för mig eftersom jag har koordination som en gnu. Dessutom var det den enda klassen jag hinner med innan tåget till Uppsala går. Blir dream-team på tåget, Anna, Maria och Victoria från klassen ska med på samma. Tänkte försöka skriva mitt föredrag som jag ska hålla om några veckor och jobba med mitt clinic-projekt. Kanske kolla på film också, har två med mig, 21 och The science of sleep. Nån som sett?

Jaja, nu ska jag plugga marknadsföring och sen väntar sängen. Blir nog en kopp blåbärste med.




Hur jag ska få med allt det här till skolan är ett mysterium...



Marknadskommunikation till imorn, Kotlers 4 P...

Puss!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Science of sleep är grymt bra! Underbart annorlunda film. Gillade den animerade hästen bäst :) /Kram!

2008-10-28 @ 14:52:07
URL: http://www.evelinastar.nu
Postat av: Addis

Det var så lite så! Hoppas du har det super i Holland!!!! :)



kram

2008-10-28 @ 22:07:32
URL: http://renen15.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0