Måndag

Jag har träningsvärk i vänsterarmen efter ridningen i lördags. Och lite i magen också, jag älskar att ha träningsvärk, speciellt i magmusklerna :) Ska jobba på en mer liksidig träningsvärk på pumpen ikväll. Första passet efter sommaren, hur svag har jag blivit? Eller stark? Positivt tänkande ska vara bra har jag hört :)
 
Var i Uppsala i helgen, hann med ganska mycket, både träffa mamma och pappa, gå på Ikea, hämta Irma och fölisen (som växt galet mycket) i Västerås, födelsedagskalas och mysa med Ozzy och Charlie (som också växt massa). Och pappa berättade att Ziezos ägare från Holland hade varit och kollat på mini-Ziezoerna och både dom och Askö tyckte att Irmezo var jättefin!

Jag har kommit på att jag tycker bättre om föl än barn. Barn snorar, skriker och är oförskämda och kräver en massa. Föl är fina, mjuka, har mysiga mular, roar sig själva och kan byta färg! Coolt!

Nu ska jag jobba vidare. 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hade du haft lika många pass vid pin-maskinen som jag hade under juli, så hade du garanterat blivit starkare under sommaren... Saknar dig! Puss

2009-08-24 @ 10:26:43
Postat av: Lisa

tur att julia inte kan läsa, då hade hon blivit lessen...

2009-08-25 @ 20:48:15
URL: http://atlisas.blogspot.com
Postat av: Emelie

Det tror jag inte, hon är ju inte barn i allmänhet. Hon är mycket omtyckt, trots att hon inte kan byta färg... ;)

2009-08-26 @ 08:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0