Stormöte på jobbet

Det här är ju ingen modeblogg men eftersom jag är lite extra nöjd med min outfit idag så måste jag ändå berätta om den. Dagen till ära har jag svart pennkjol på mig, secretary style! Med underkjol och allt. Till det har jag en vit tischa med knappar på axlarna, vita tygskor, orange kofta och ringar med svarta pärlor på i öronen. Fint! Har matchat med fint rosa nagellack och inbakad fläta i luggen. Mycket nöjd som sagt, inte varje dag jag har så genomtänkta kläder på mig... :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Härligt att du är tillbaka i bloggarnas rike!;)

Hur gick mötet sedan???

Kramisar

ps. julia gillar kläderna skarpt och tackar så mycket;)

2009-08-11 @ 11:01:20
URL: http://atlisas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0