Glad!

Idag är jag på sprudlande humör!

Anledning 1: Känns som att det löser sig med bilen på ett bra sätt och bilmekanikern är så snäll. Som en liten tomte med stålhättta, trasig collegetröja och oljiga händer. Precis som Micke-Mek men med norrländsk dialekt :)

Anledning 2: I helgen railade jag för första gången, Ida och jag var kanske inte så duktiga men envisa i allafall och vi klarade det ju.
 
Anledning 3: Åkte kvällsåkning igår och snurrade för första och sjättegången ett halvt varv i ett hopp. Snart är jag Hampus Mosesson! :)

Anledning 4: Det är sol!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Bra att du är glad. Jag längtar efter dig massor :) Det var så himla kul att träffas. Det var kul med skoteråkandet och skidorna också! Kram :)

2009-02-12 @ 07:40:59
URL: http://www.evelinastar.nu
Postat av: Addis

Åh vad bra att du är glad! :)



kram

/A

2009-02-12 @ 08:57:29
URL: http://renen15.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0