Möten en masse

Massor av möten, igår var jag på kontoret till 19:00, inte så länge egentligen, men det här är bara början :) Hade första mötet klockan 08:00 i morse, innan dess hann Olle få larmet att gå och Nalle blev lite stressad. Hoppas att jag hinner hem innan sex ikväll så jag kan köra kvällsåkningen i Olympia med Fredrik. Som för övrigt är supersnäll och ska ta min bil till verkstan i Järpen för plåtkoll eftersom jag inte har en sportmössa att hinna med det nästa vecka. Tack Fredrik!

En annan superbra grej är att Ellie kommer upp som volontär under Världscupsfinalen och ska jobba med mig, har utsett henne som min sekundant om nått händer.

Räknade ut häromdagen att jag eventuellt kommer att ha 1 ledig dag på 40 dagar nu(!). Undrar vilket humör jag kommer att vara på den 38:e dagen...

Nu ska jag fortsätta med marknadsmöte och sen ska jag jobba med handlingsplanen för eventuellt rån tillsammans med Icka.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Wow, vilket schema! avis Det är ju askul (och sjukt utmattande) att jobba så. Det kommer säkert gå bra. Åk lite för mig också!

2009-02-13 @ 23:18:50
URL: http://www.evelinastar.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0