Back to reality

Jag börjar komma tillbaka till det vanliga igen nu. Har sovit galet mycket senaste dagarna, i princip bara jobbat och sovit. Förutom att jag var hos Ida igår på lite födelsedagsfirande, var mysigt att träffa favvobrudarna lite innan de försvinner iväg igen. Efterarbetet rullar på bra och jag har fått ett intressant erbjudande till examensarbete! Får se vad som händer med det.
På fredag åker jag ner till Falun och myser med farmor och farfar under helgen, ska försöka hinna träffa mormor och mormor och morfar också och kolla på Skidspelen. Åker nog hem på måndag eller tisdag. På onsdag och torsdag ska jag jobba med jäger på Bygget, får se hur det blir!
Nu ska jag dricka te och kolla på galet pinsamma Den rätte för Rosing och sen ska jag sova lite mer :)
Imorgon har vi utvärdering i organisationskommittén och sen ska jag fixa alla faktureringsunderlag och se till så att fakturorna kommer iväg. Ska handla, tvätta och städa på kvällen, har inte riktigt hunnit med det senaste veckorna. Sen ska jag väl försöka komma igång med träningen också men det får nog vänta några dagar eftersom jag dras med en halv nackspärr, tog iallafall en promenad nu på kvällen. Skönt.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0