Det närmar sig

Det märks verkligen här på kontoret att det drar igång nu, lätt kaos utbryter då och då. Folk äter i farten, pratar ständigt i telefon och hysteriska skrattattacker är rätt vanliga. Kaffe, vatten och ögondroppar är mina bästa vänner just nu :) Och youtubes spellistor så jag kan krypa in i min ljudisolerade arbetsbubbla. Hoffmaestro just nu, mycket bra!

Backyard var skitbra igår, men fy fan att spela i Åre, publiken var inte direkt lättflörtad. Men mycket trevlig kväll! Som slutade på ett sätt som jag borde kunnat räkna ut i förväg med lilltån.

Om två timmar kommer Ellie!!! Vad fan ska vi äta? Mat är inte direkt på priolistan just nu. Imorn blir det chokladutdelning och på söndag ska jag sätta in Ellie i hela bokningsystemet... hoppas att jag gjort det enligt allmän logik och inte bara min egen.


.

Kommentarer
Postat av: kerstin lundqvist

Du som har så stort ordförråd behöver inte alla svärord hej hej

2009-03-09 @ 14:56:51
URL: http://mowgliiduved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0