Typiskt bra!

Idag har vart en bra dag. Började med sovmorgon och sen yoghurtlunch/frukost med Karin på kontoret där jag inte fick något som helst gjort så jag och Ida drog till Rödkullen istället och åkte lite bräda. Sjukt kul att åka igen även om det var rätt dåligt. Drack lite varm choklad och skvallrade innan vi gjorde några ärenden på byn. Pratade med pappa och Ellie under tiden som jag parkerade, köpte lim, parkerade igen och köpte hårfärg. Vidare mot Duved där vi pimpade min bil som nu är snyggast i stan även om limmet var helt kasst och den lilla plast grejen jag skulle fästa fick läggas tillbaka i bakluckan. Efter det promenerade vi till Matlådan/Surjämten och käkade thaimat med mycket ingefära för Idas förkylning och sen knatade vi hem igen och tonade håret på mig. Sjukt snyggt :) Nästa steg blev att kolla in två avsnitt av Deadwood och dricka kaffe. Typiskt bra dag! Nu ska jag packa lite inför morgon dagen och sen ska jag sova. Imorn ska jag först till kontoret en timme eller så och sen ska vi åka mer bräda och lämna tillbaka World Cup-bilen :( och efter lunch ska jag köra ner till Falun! Wiiii! Skönt ska det bli!

Godnatt! 

Kommentarer
Postat av: Addis

Sjukt effektiv!!! :)



kram

/A

2009-03-20 @ 10:46:28
URL: http://renen15.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0