Duktiga är vi!

Idag har jag och Ozzy vart duktiga. Ozzy var lös utan att springa bort (inte för att han brukar göra det men man vet ju aldrig på en ny plats). Han vågade sig dessutom ut en bit i vattnet för att hämta pinnar, dock bara upp till knäna ungefär, men det är ju kallt. Han var också mycket duktig när han fick sitta själv i bilen i två timmar, han sov när jag kom tillbaka.
Jag var duktig och gick först på 75 minuter PT Challenge och sen tvingade jag mig själv att stanna kvar på body balancen också! Mycket bra men lär kännas imorgon när jag och Anna ska boxas.

Fick bli två kokta ägg till middag, kändes alldeles för jobbigt att laga mat efter den pärsen. Nu ska vi mysa i soffan och kolla på Törnfåglarna. Imorgon ska vi på playdate med Addis och Milla och Boman :) Och sen blir det kanske grillning hos Elin och Vicky.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Oh! Ozzy! Jag vill också vara med och leka med fluffet. :) Kram till er båda!

2009-05-20 @ 14:15:19
URL: http://www.evelinastar.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0