Dålig uppdatering

Hinner inte riktigt med att blogga just nu eftersom det är så mycket som ska göras på jobbet. Idag blev en rätt lång dag, vi hade sponsorträff i Östersund nu på kvällen så jag kom hem vid halv 9 ungefär. Det var trevligt och roligt och jag insåg hur mycket jag utvecklats sedan i våras när det gäller att prata med folk. Och även att folk tar mig på större allvar nu, kan ju bero på att jag inte är praktikant längre men tror också att det är för att jag helt enkelt tar för mig mera. Pratade bland annat en lång stund med VD:n för Tenson, han var jättetrevlig! Vi pratade om allt från jackmaterial till världens största träbjörn som finns i Sveg, haha!
Nu ska jag sova, har möte på kontoret klockan åtta i morgon.
Föresten så var jag och boxades igår och var jättenära att få en fläskläpp... hade ju varit snyggt.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Lisa

dutti du;)

2009-11-19 @ 08:04:28
URL: http://atlisas.blogspot.com
Postat av: Lotta

Alla vägar leder till Sveg!

2009-11-19 @ 11:01:23
Postat av: Evelina

Go Emelie, Go! :)

2009-11-19 @ 13:32:39
URL: http://www.evelinastar.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0