Snabb lista

Hej! Ska strax hoppa i sang men tankte lagga upp en liten lista for att uppdatera er pa vad jag gjort sen jag kom hem till Erika i torsdags.

Fatt 1 myggbett
Borstat haret 0 ganger
Ridit 5 olika hastar pa 1 skritttur i skogen, 1 skritttur pa banan och 7 markarbetesspass
Longerat 3 hastar utomhus i regn
Ridit pa 1 jattehast (1,80 minst och en av varldens basta unghastar)
Lindat otaliga ben
Myst med QL, ganska lange
Myst med Maggie, ocksa ganska lange
Mockat 1 box, inte bra fick ont i axeln pa en gang
Myst med 4 kattungar och en vovve
Virkat 1 mossa
1 gang har jag haft natt annat an ridklader eller pyamas pa mig
0 varktabletter har jag atit
1 gang har jag statt pa sargen i ridhuset och filmat med kameran i ena handen och en busig hund under andra armen

Puss!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Kul det låter! :) Klappa hästarna från mig! Men 1,80 cm härregud, det är väldigt högt. Kan du virka mössor? Det visste jag inte.... får man önska sig?

2008-11-04 @ 19:01:02
URL: http://www.evelinastar.nu
Postat av: Addis

Oj, det verkar som om du haft fullt upp!!! :) Ses på måndag!



kram

/A

2008-11-08 @ 11:37:22
URL: http://renen15.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0