Long time

Nu var det verkligen längesen jag uppdaterade. Sen sist har mamma varit på besök i Åre, det var superskoj. Vi åkte bräda respektive skidor en dag, Mulfjället runt på turskidor dagen efter, oxå hann vi med att klappa på älgar, äta middag på Fjällpuben och massa annat. I onsdags tog vi bilen ner till Uppsala, och Lotta, jag hittade avtagsvägen!! Seda har jag varit hos Lisa och Julia några dagar, träffat Marie och Ellie och hennes galna men underbara vänner och blivit gudmor på riktigt. Stackars Julia blev nertryckt i en balja och prästen öste vatten över henne så hon fick en kallsup. Förstår inte grejen med dop, but why... Nu är jag hos pappa, skönt att sova i min säng. Kollade på världscupfinalen i hoppning igår, Meredith och Shutterfly vann, såklart.  Såg så enkelt ut. Idag ska jag försöka ta mig i kragen och verkligen börja med mitt ex-jobb också ska jag rida lite. Puss

Kommentarer
Postat av: Evelina

Har kollat din blogg varje dag... ingenting, ingenting, ingenting - och så idag - äntligen ett inlägg! :) Roligt att läsa. Puss.

2009-04-20 @ 17:33:55
URL: http://www.evelinastar.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0