Crash, boom, bang. I'm home!

Man kan säga att jag kom tillbaka till Åre med ett Bang! Resan upp gick bra, sju timmar inklusive fyra(!) kisspauser. Tog en power-nap och sen blev det förfest, hårfix och klädbyte med Lotta och Ida. Promenad till Bygget med snabbt stopp för att plocka upp Erik och hans bror, som jag förövrigt lyckades skrämma rejält när jag kom ut från badrummet. Eller om det var Erik, jag minns inte, och dom är ju så lika :) På Bygget sen så härjade jag och Lotta mest runt, drog med oss Anna Ö in på toaletten, trängde oss längst fram till scenen, lyckades ramla bland alla hoppande människor och annat intressant. Roligt var det iallafall! Åkte hem och avslutade kvällen med att traska över till Fredrik mitt i natten, but why? Hur gick det till? Vaknade imorse med huvudvärk, förstår inte alls varför?!

Under kvällen igår uppdagades en gemensam kärlek för fisk med äggsås bland powerpuff pinglorna vilket resulterade i att Ida och Lotta kom hem till mig nu på eftermiddagen och lagade alaskan pollock med kokt potatis, ärtor och äggsås! Kan vara den ultimata bakismaten. Och jag har så det räcker till lunch imorn oxå. Nu ska jag äta dajmglass och kolla på Deadwood. Imorn ska jag styra upp mig.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Addis

Ja det är nog bäst att du styr upp dig lite, för jag kommer hem imorgon och kontrollerar! ;)

/A

2009-04-23 @ 11:31:58
URL: http://renen15.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0