Tillbaka från bloggsemestern!

Nu när jag regelbundet sitter vid datorn igen så tycker jag att det är på tiden att uppdatera bloggen! Sitter nu i nya lägenheten, Evelina, Rupi och Ellie har åkt in till Åre för att kolla på en akroflygtävling men jag ska passa på att jobba lite. Har STORT möte på jobbet imorn så jag ska förbereda mig lite. Nu kom solen fram också så ska nog sätta mig på balkongen.
Lägenheten är super, känns enorm efter att ha bott på 24 kvadrat i ett år. Och på ett loft med tre andra senaste månaden... Inredningen i vardagsrummet är dock lite spännande, speciellt efter att vi fyndade en blommig soffa på loppis häromdagen. Fast missmatch är ju en stil det med!
Igår gick vi först långa vägen upp på Skutan, mycket duktigt av oss. Och vi hittade hjortron på vägen! Jag har aldrig ens sett hjortron förut, förutom i affären eller som sylt! Sen var vi på kräftskiva på Pigo och efter det åkte vi hem till Ida och Erik ett tag innan vi gick vidare till HC och sen Beefalo. Träffade massa folk som jag inte sett på hela sommaren, underbart! Idag har det blivit slappdag, trist väder fram till nu så vi har mest legat i sängen och sovit och läst böcker. Snart klar med Marilyn Mansons självbiografi, obehaglig men bra. 

Nu ska jag jobba! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0