En enda stor röra!

Min outlook är i uppror, den är jätterörig efter server-, dator- och mailserverbyte. Alla mail (typ en miljon) finns i flera versioner, jag har tre inboxar, tre inkorgar, tre borttagna osv... Ni fattar, sjukt jobbigt. Blir dagens stora uppgift att fixa det här. Dessutom skickas alla mail från samma adress vilket betyder att jag får alla svar dit och då måste flytta dem till rätt inbox... Gah! Jag som hade perfekt upplägg innan.

Nu går jag och hämtar posten och skickar några fakturor med hunden så jag får lite luft innan jag ska ta tag i det här helvetesgörat.

Fick en mandarin av Olle nyss, eller om det var en satsuma(?) den var ganska gul och lite sur. Men den var god!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0