Äntligen!

15:39 idag lämnade vi över en fullständig marknadsplan för Nya Wången. Nu ska vi bara till Wången på tisdag och presentera vårt arbete, sen kan vi glömma detta vidriga arbete. Hela klassen har samlats i nått slags kollektivt hat mot den här uppgiften som vi jobbat med alldeles för länge. Anyway, nu är det snart klart!

Imorgonbitti ska jag åka till Östersund och hämta Elin som blev skadad under Biathlon världscupen, nått med en snöskovel från hög höjd. Sen ska jag, håll i er nu, ÄNTLIGEN åka snowboard!! I Duved med Lotta och Ida, visserligen så öppnar VM:8an men det kommer säkert vara hur mycket folk som helst där så det får bli mysåkning i Duved tycker om dig :-) Sen blir det after-ski hos Anna som fyllt år och byggt en snöbar på verandan, kul! Utgång efter skulle jag tro, men blir nog inte alltför vilt för på söndag är det plugg igen, måste göra klart mitt projekt.

Nu ska jag dricka te och sova, i´m knackered.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0