Dålig

Jag är verkligen dålig på att uppdatera här, får ta mig i kragen efter nyår för just nu njuter jag bara av att vara ledig och att det är jul.
I kväll ska jag på Avatar 3D med Evelina, Rupi, Andreas och Fanny. Jättelängesen jag var på bio så det ska bli kul.
Sookie sköter sig så bra och leker som en tok med de andra hundarna, speciellt Charlie som leker så fint med henne. När han inte rullar över henne, springer över henne eller välter henne vill säga... Hon har fått en bur också i julklapp men den var en storlek för liten så i morgon ska vi byta den.
Måste också berätta att min syster och hennes kille har förlovat sig! ROLIGT! Nu jävlar blir det bröllop!!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Härligt med bröllop! Hälsa och gratta evelina och rupi så mkt!

2009-12-26 @ 19:04:23
URL: http://atlisas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0