Snabba ryck!

Imorn drar jag neråt, det bestämde jag idag. Gör ett pit-stop hos mamma imornkväll och sen möte i Sthlm om Arvika festivalen på lördag förmiddag. Ska nog hinna med att träffa snökulan och Erik oxå. Kanske Ellie och Lisa med. Får se hur länge mötet håller på. Sen rullar jag vidare till pappa, klappar på Irmas jättemage och plockar upp min cykel och sen tillbaka till Åre på söndag! Snabbt ska det gå!

Nu har jag tränat fem dagr i rad, body balance idag, gick bra. Challenge imorn innan jag åker och sen ska jag vila på lördag, på söndag blir det bodypump direkt när jag kommer upp. Kommer vara skapligt stel imorn när jag kommer till mamma :) Och snart kan jag cykla oxå!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Addis

Kör försiktigt!

kram

/A

2009-05-15 @ 18:35:17
URL: http://renen15.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0