Måndag

På lördag åker jag och Addis och eventuellt Ida till Delsbo och kollar på valparna! Ska bli så spännande att välja valp, dom fyller fem veckor på fredag så dom är ju fortfarande så små, blir svårt att välja.
Det var ganska tråkigt på jobbet idag, var själv på kontoret nästan hela dagen men fick en hel del gjort så det var väl bra. I morgon lär det bli desto livligare för då är praktikanterna tillbaka plus att vi är full styrka. Vi ska nämligen ha gemensam arbetsdag och göra sånt som är beroende av att vi alla är på plats. Också ska jag och Tobbe ha möte med han som är ansvarig för Skidlärarlinjen.
Och jag pratade med Tobbe idag och han sa att snart så borde jag kunna få besked om jag får förlängning på mitt kontrakt. Hoppas! Halvtid i några månader vore perfekt, då hinner jag med att spendera massa tid med vovven, åka bräda, åka längd, ta det lite lugnt, jobba lite extra kanske, planera min framtid och söka jobb.
Jaha om man skulle gå och lägga sig då...

Kommentarer
Postat av: ida

som sagt (på facebook) kan jag inte följa med på lördag men jag kommer mer än gärna över på söndagen för info!

2009-11-10 @ 17:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0