Uppdatering

Blir lite sporadiskt skrivet här känner jag men så får det vara nu. Bara 17 dagar kvar till första start, baaah! Läskigt som fan att jag har så mycket ansvar men det ska gå bra!
Jag och Olle var på Hållands Folkhögskola igår och raggade volontärer, 31 stycken blev det som anmälde sig, så himla skönt. Kändes mycket lugnare idag när jag hade möte med koordinatorn för backvolontärerna jämfört med för en vecka sen. Boendet börjar bli färdigt också och officiella programmet ska till tryckeriet i morgon och då kommer jag att ha mycket mer tid över för det jag egentligen ska göra. Skönt!
Elisabeth har kommit hem också så nu är vi tre som bor i lägenheten = typ ingen hyra alls och mycket mysigt! I morgon ska jag bjuda henne på försenad födelsedagslunch på Twins och ta en paus i stresset.
På lördag blir det en tur med Anna och Ida till Sundsvall för Ikea och julklappsshopping. Jag hoppas på att hinna få min världscupbil innan det så blir det en trevlig trip i en Audi Q5 alternativt A6... jag håller tummarna för Q5:an :) Men om den inte hunnit komma så kanske jag kunde låna chefens A6:a. Vi får se, jag ser i alla fall fram emot att hinna andas lite och en heldag med finaste Anna och Ida!
Nu ska jag skriva klart min Att göra-lista för morgondagen, plus praktikanternas.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0