Vaccin

NU är jag vaccinerad! Var lite osäker på om jag skulle göra det eller inte men bestämde mig tillslut för att göra det. Först och främst för att det blev jättestressigt och helt plötsligt skulle vi iväg till hälsocentralen och jag hann inte tänka, och poff så satt jag med en spruta i armen :)

Nu ska jag strax åka hem och äta och sen ska jag till Addis och gå ut och gå med mysvovvarna, se vad dom ska äta, vilka piller Boman ska ha och annat som man måste veta när man ska vara extramatte några dagar. Ska bli så roligt och trevligt att ha sällskap några dagar!

Kommentarer
Postat av: Lisa

bra de! Jag ska oxå vaccinera mig, frågan är bara när...vill helst göra de fortast möjligt

2009-11-03 @ 19:44:38
URL: http://atlisas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0