I'm the original girl scout

Idag har jag utfört två goda gärningar.

God gärning nr 1: Köpte en kanelbulle på bageriet till en stackars eventelev som stått i en vägkorsning sen klockan 07:00 imorse och hindrat bilar från att köra in på höstmarknadsområdet. Tyckte att hon såg ut att behöva lite uppmuntran.

God gärning nr 2: Körde ner Ellie och klasskompis med en miljard presseningar till Villan. Jag var på väg upp till Ida för att äta lunch när jag körde förbi dem i korsningen uppe vid skolan, dom såg ut att ha STORA problem att få med sig allt så jag erbjöd dem skjuts.

Dagens peka med hela armen: Kicken gjorde ett utfall moten annan hund på vår förmiddagspromenad varav jag tröttnade på denna dumhet som han har för sig och la ner honom mitt på torget (iofs inte så svårt med en hund som väger mindre än en katt, garanterat mindre än en average stallkatt :)) för att markera att nu får det vara slut på dom här dumheterna han har för sig. Nästa hund vi mötte gick jättebra, wwiii!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kikar in och säger hej

2009-10-03 @ 18:15:00
URL: http://justthebeginning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0