Jag ser det snöar!

Det snöar idag igen och idag är det kallt på riktigt, nollgradigt när jag åkte hemifrån. Jag måste ringa och betälla nya vinterdäck idag, vore ju trist att åka av vägen... Jag måste säga att jag tycker att det är lite tidigt för snön att komma men å andra sidan så får man åka bräda tidigare då så jag ska inte klaga!

Lite kluven inför det här med att ta upp en häst just nu. Inte för att jag inte vill utan för att det är ju rätt värdelösa förutsättningar att träna här. Kanske bäst att vänta till i vår så kan jag leta reda på en riktigt fin 4-åring då. Hittade två igår när jag surfade runt lite, en efter Tornesch och en efter Alligator Fontaine, som såg riktigt fina ut, men det kommer alltid nya fina hästar :) Jaja får se om Sally och Fidori blir sålda annars kanske det blir en av dom. Och om tre år kan jag börja utbilda Irmezo, spännande! Om han är kvar då vill säga, han kanske blir såld till Saudiarabien eller nått för enoma mängder pengar så fin som han är haha!

Idag ska jag och Ellie kolla på färg till köket och på tisdag blir det ommålat, about time eftersom tapeterna trillar av väggarna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0