Pronto!

Vill ha valpen nu! Det är så ensamt i lägenheten.
Fast den 19/12 när jag får hämta den kommer att bli en trippelt bra dag,

1. Det kommer att vara min första lediga dag efter världscupen som är helgen innan.
2. Valpen blir min på riktigt.
3. Ska precis innan jag hämtar valpen hämta min SYSTER! Som stannar till den 23/12 då vi åker ner till pappa tillsammans.

Minus är att jag måste gå upp tidigt för att hinna hämta syster när hon kommer med tåget till Delsbo. Men det uppvägs av ovanstående anledningar och det är ju så mysigt att gå upp och sätta sig i bilen tidigt med en kopp kaffe, morgonpasset i P3 och lite frukost att äta på vägen.

Kommentarer
Postat av: Lisa

va trevligt!!! Hörrö du måste bli min granne på Farmville...do it!;)

2009-10-28 @ 17:04:45
URL: http://atlisas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0