Torsdag

Imorn får jag mina nya vinterdäck! Då kan jag köra säkert igen, det här med sommardäck på is är ju sådär bra. Nu ska jag dricka kaffe och äta en maryland cookie, eller två, och sen ska jag jobba lite till, gå på pump och hämta Niclas i Östersund. Ska lyssna på sista Harry Potter och dödsrelikerna-skivan i bilen, jag har sparat lite på den för att ha något spännande att göra medan jag kör :) 

För övrigt så har jag börjat fundera över det här med att plugga ekonomi, ska det va nått egentligen? Jag får ju ändå lära mig att fakturera, göra budgetar, skriva avtal och allt annat på jobbet... Kanske skulle jobba istället för att plugga... Ska fundera lite till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0