Alltså det här med att plugga...

på universitet känns lite överskattat just nu. Skickade precis in min första inlämningsuppgit, tog ca 30 minuter effektiv tid att göra den och ungefär lika lång tid att leta reda på vart man skulle skicka den. Man kan säga att HUR man skulle lämna in den var rätt oklart. I och för sig så har jag ju redan pluggat lite ekonomi men ändå, trodde att det skulle bli svårare, står att om man pluggar halvtid så ska man lägga 20 timmar i veckan på studerandet... Jag har visserligen inte läst mer än ett kapitel av fem eller om det var sex, men jag har å andra sidan en hel vecka till på mig att göra det och sen typ två veckor till nästa uppgift ska vara inne och jag ska ha läst fem-sex kapitel till. Jaja, inte mig emot om jag inte behöver plugga utan bara kan göra uppgifterna :)

Imorn kommer Ellie hem och då blir vi med hund för ett tag framöver! Supersöta Kicken ska bo hos oss och imorn ska han få vara med mig på kontoret. Bild kommer.

Nu ska jag borsta tänderna, läsa lite mer i min tantsnuskbok och sen ska jag sova. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Lisa

hahahaha tantsnuskbok, vilken bok är det???

2009-09-07 @ 08:28:56
URL: http://atlisas.blogspot.com
Postat av: Evelina

Oh, vad avundsjuk jag blir :) Jag har lite mer att lära mig om man säger så... Fick du mitt SMS igår?

2009-09-07 @ 08:52:42
URL: http://www.evelinastar.nu/
Postat av: Anonym

Anita Blake - Vampire executioner. Det är en serie böcker som jag började läsa på Irland. Den började väldigt oskyldigt men nu har det totalt spårat :)

2009-09-07 @ 09:46:40
Postat av: Lotta

Tantsnusk! I like =)

2009-09-08 @ 20:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0