Åslög

Såg precis i min kalender att Åslög har namnsdag nästa lördag. Är det ett tjej eller killnamn? Låter mer som nån liten håla i Värmland eller nåt. Och varför har Åslög en namnsdag när inte jag har det? Emelie måste ju vara vanligare än Åslög! Vem i hela helvetet heter Åslög?!

När jag ändå är arg, antingen kan det där företaget på K som jag inte kan stava till skaffa fram sina missing miljarder eller så kan dom väl en gång för alla lägga ner SAAB. Jag skriver det igen, LÄGG NER SAAB! Uppenbarligen är det ju inte tillräckligt många som vill ha deras bilar annars skulle dom väl inte gå back hela tiden. Hela idén med ett företag är ju att gå med vinst och det har dom ju inte gjort på god knows hur många år. Gör något åt det eller lägg ner skiten. Skulle aldrig köpa en SAAB, i min bok är de tråkiga och fula bilar.

SÅ nu har jag hatat klart, nu ska jag ringa sambon. Puss.

P.s Om det är nån som läser det här som heter Åslög, förlåt.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0