Darr i benen

Var på boxning igår med Ida, så himla roligt. Det var verkligen kick-boxningsträning på riktigt, inte sån där typisk gym-boxning. Jag har inte tränat så sen jag var i Dublin men jag gillar det, trots att jag trodde att jag skulle kräkas några gånger. Och vi fick slå på varandra oxå! Haha. Fast jag och Ida var väldigt snälla mot varandra och bara puffade lite, får ta i mer nästa gång :) Fick till några perfekta round-kicks och lärde mig att snurra på den främre delen av tån, roligt att utveckla tekniken! Men jäklar vad jag behöver jobba på min kondis. Känner mig lite darrig idag, speciellt i vaderna, ska gå på body balance ikväll och stretcha ut dem ordentligt. Och även stretcha ut mina ljumskar ordentligt i Grodan, märklig position som gör ONT! men som är effektiv som tusan.

Idag åker Ellie till Sthlm över helgen också,hon kommer tillbaka på söndag så jag får vara ensam hemma hela helgen, känns lite märkligt. Vem ska jag då dricka kaffe med på morgonen, laga mat till och ha balkonghäng med? Skumt hur fort man vänjer sig vid att ha en sambo.
Anyway, blir nog bra ändå, ska ha musikalmaraton med Ida på fredagkväll, Great balls of fire, Rose och Walk the line. Och på lördag blir det kanske Dahlboms med de som är kvar i byn från evenklassen, vi är några stycken faktiskt. Måste bara styra upp det.

Back to work, ska skriva en aktivitetslista.

Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0