Det svider i ögonen

Jag har nåt fel på mina ögon så dom blir torra och när dom blir torra så produceras mer tårvätska. Och då blir det för mycket vätska så det rinner i ögonen på mig, som på en liten tant. Anyway, jag har fått ögondroppar av snyggdoktorn för det här så det ska bli bättre men idag svider det lite. Men "dräggelutslagen" under högerögat är iallafall nästan helt borta. Och nästa vecka ska han ringa och berätta vad det är för fel på min hals. Jag kanske ska fråga om han är singel då. Får man göra det? Vågar jag det? Skulle ju vara schysst att dra hem en riktigt svärmorsdröm för en gång skull. Inte för att jag någonsin brukar presentera någon för familjen men ändå. Men som läkare så borde han ju vara direktkvalificerad som svärmorsdröm. Och snygg är han ju också.

Lunchade på Bahnhof med Ida idag, jag åt bakismacka. Den var god som vanligt fastän jag inte är bakis. Och jag beställde en latte fast jag ville egentligen ha en vanlig kaffe, märkligt.

Kommentarer
Postat av: Lisa

vad har hänt med din hals?

Ragga på snyggdoktor du;)

2009-09-14 @ 22:10:00
URL: http://atlisas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0