Thank God it's Friday

En trist vecka har det varit, nästan inget att göra på jobbet. Fast jag ska väl vara glad att jag fick vara kvar två veckor till... Hoppas att dom rycker upp sig och inser att jag är ovärdelig och måste börja jobba redan i februari igen och ett år framåt. Vore perfekt! Gärna med några månader ledigt över sommaren :)

Ikväll ska jag vara ensam hemma, Icka jobbar och Ellie är på bio i Östersund. Fast Sookie är ju hemma förstås :)
Ska nog kolla på film och och äta cheesecake och mysa med monstret. Hon är en riktig liten ligist och stjäl allt hon kan komma åt och gömmer det i sin bur. Speciellt raggsockor och skidstrumpor gillar hon.

Har beställt en sele till henne som hon ska ha i bilen så att hon åker säkert och ett torkat renben, det ska vara extra bra när det kliar i tänderna. Och två nya Cesar Millan-böcker, hon kommer att bli världens bästa hund!

Har även fått mina nya fina vinterskor från Ida! Jag älskar dom! Tänkte lägga upp en bild men det funkade inte så här kan ni se hur dom ser ut http://www.sorel.com/Torino+-+-011-+-5/803298465519,default,pd.html

Jaha om man skulle ta helg nu, det är ju ändå ingen här och jag har massa One Tree Hill-avsnittatt kolla på...

Föresten, på söndag ska jag bli bjuden på brunch på Copperhill. Lyx.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0