Typisk Lotta-Emeliekonversation på Facebook.

Emelie

Jag hoppas att jag får cheesecake när jag kommer hem!

Ellie skröt om att hon gjorde världens bästa så jag och tvingade henne att bevisa det :):) så jag hoppas att hon står hemma och bakar nu!

Lotta

haha, bäst för henne det

upp till bevis!

Lotta

jag vill också ha bakverk


Emelie

du får komma hit

så kan du få ett bakverk i ugnen haha

Lotta

haha

nej men jag ska träffa min vän som är med bulle ikväll, så det borde inte vara så svårt att övertala henne om tårt-middag eller liknande

Emelie

hahaha

ja men skippa kanelbullarna, hon behöver ju inte fler

Lotta

jag sa det igår "tänk om det är tvillingar"

då bad hon mig hålla käften

haha

Emelie

eller åttlingar som hon i usa

Lotta

åh fy fan

vad gör man då?!

Emelie

man blir jävligt fattig...

Lotta

man blir nog mer eller mindre galen

Emelie

det med

Emelie

fattig och galen, shit vilken dålig framtidsplan

Lotta

mm, men det låter som många kända konstnärer

fast dom blev nog kända efter att dom dött...

Emelie

mmm

fattig, galen och okänd

Lotta

vilken miss

Emelie

eller hur

tur att det är så liten chans att man får åttlingar

Lotta

ja, den är väl minimal, om man inte inseminerar sig i usa,
i sverige får de ju inte sätta in så många ägg

Emelie

oki


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0