Vetrinärbesök

I morse var jag iväg till vetrinären med Sookie eftersom vi misstänkte att hon kanske hade urinvägsinfektion. Det hade hon inte, tur! Fast hon dricker alldeles för mycket så vi ska mäta hur mycket hon dricker till på torsdag och då ska jag ringa vetrinären igen, om hon tycker att det behövs då får vi komma dit för fler tester. Tror att det är diabetes hon vill utesluta. Hoppas vi slipper!  
Jag har iallafall tagit mitt första kissprov från en hund. Klockan 05:30 sprang jag runt i tights och vinterjacka med en liten plastburk och försökte få henne att pricka den när hon kissade, det var svårt men det gick. Score! Måste ha sett roligt ut, fast vem är vaken vid en så okristlig tid...

Nu ska jag jobba lite och sen ska jag åka till verkstaden med bilen, igen... Nått fel på styrservon, fyllde på olja till den förra veckan men igår började den låta illa igen. Eller jag tror och håller tummarna för att det är samma fel den här gången och att det inte är en drivknut som behöver bytas igen, det blev så jävla dyrt. Usch. Iofs så är det väl inte så bra om oljan är slut igen eftersom det bara gått en vecka sen jag fixade det.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Haha, ja, det måste ha sett väldigt roligt ut. Du får posta bild på Sockan måste ju få se hur hon ser ut nu :)

2010-01-19 @ 14:21:37
URL: http://www.evelinastar.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0