Hemma

Nu är jag hemma! Jättetrött, har sovit massor men imorn ska det bli jobba av :-) började idag iofs med frukostmöte (visst låter det vuxet?) angående Åres Lucia som jag, Anna, Calle och Elin fått i uppdrag att ordna! Och efter det marknadskommunikations grupparbete. Ska plugga som en tok resten av veckan och helgen. Fast på lördag ska jag på introduktion på Skistar, ska jobba extra som stugvärdinna i vinter.

Hade gärna stanant längre i Holland, kände mig inte riktigt klar. Och det var så roligt att jobba med hästarna!  Även 1,80 monstret, haha. Pallen var min bästa vän!

Ska virka en till mössa nu, fick massor av garn från Eva så nu kan jag virka på. Garnet tog slut i Holland men jag fick ihop en till iallafall. Har ett annat virk projekt på gång oxå som Erika kom på, ska kanske jobba på det...

Fick iallafall en crash course i krishantering när Erika kraschade på framhoppningen men det gick bra med hjälp av Emma och Bart "Halsduken".

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0