Hohoo?? Kamerasladden?

Det har kommit snö! Både riktig, kom inatt(!!!) och kanonsnö (mest), så snart hoppas jag att man kan åka snowboard. Blev iofs erbjuden i onsdags att hänga med upp och åka på dom fläckar som finns men då var jag tvungen att plugga... hade vart isigt som sjutton tydligen ändå. Jag har ju köpt nya brallor, fina svarta från Burton för fyndpris, nya vantar och har fått nytt underställ så börjar känna mig redo! Ska köpa en jacka och ett par supervarma skor bara så är jag kittad för vintern :-)

Idag var jag ute och satte upp affischer för Åres Lucia, känns att det är vinter nu, var sån där perfekt vinterluft! Tog några bilder men upptäckte nyss att min kamerasladd är borta... :-( Nån som sett den??? Hade den sist jag var på Täby vet jag. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag till Addis och Leif på videokväll och jag hörde nått om nybakade lussekatter! Supermys. Ska gosa extra med hundarna oxå i avsaknad av hästar...

Imorn blir det introduktion på Åre Fjällby där jag ska jobba extra med städ, har jag aldrig gjort förr.. bra med lite extra cash så det kan bli en bil snart, och en pålle framöver kanske...hihi.

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0