Sjuk

Igår var jag på bodypump, första gången på typ en månad. Var superpepp efter och tänkte gå idag igen, tills jag vaknade imorse med svullen hals. Typiskt. Så imorgon ska jag gå till doktorn och kolla vad det är, vill bli av med det omgående. Så det fick bli sovmorgon, massa te med honung och promenad i byn och film med Ida. Nu har jag precis ätit en halv grillad kyckling, kollar på Sagan om Ringen och ska dricka mer te.
Förutom att gå till doktorn imorn så ska jag hämta ut ett paket från Asos, ringa komvux, börja lite med mitt ex-jobb och kanske nått annat kul dyker upp.


Kommentarer
Postat av: Addis

Krya på dig vännen!



kram

/A

2009-04-03 @ 11:19:08
URL: http://renen15.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0