Mac vs. PC

Jag vill ha en Macbook. Jag är så himla trött på PC, PC är en styggelse som världen borde befrias från! Min två månader gamla minidator är väl okej, den är ju praktisk att ta med sig. Men man kan verkligen inte göra något mer ansträngande än skriva lite, kolla mailen och boka gympass på den. Allt annat tar en evighet! Youtube kan man ju bara glömma. Och då ska vi inte prata om min gamla dator... Visserligen går internet snabbare, men det vägs upp av att den tar en livstid på sig att starta upp, den låser sig, den väger ett ton och den är ful!
Nej ge mig en macbook, nu! Det borde väl ändå vara okej att köpa en nu när jag både jobbar och pluggar, och man får ju en iPod-touch på köpet också. Jag kommer bli lugnare och mer harmonisk, jag bara det det...

Kommentarer
Postat av: Kestin Lundqvist

Farfar håller fullständigt med dig Han skulle nog helst vilja slänga PC-n i soptunnan. Kram F

2009-08-31 @ 11:18:11
Postat av: Evelina

Jaaaaa köööööp :) Du kommer spara många gråa hår.

2009-08-31 @ 14:02:49
URL: http://www.evelinastar.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0