Radarpar

Jag och Olle är ett radarpar, och det var han som sa det :) Innan det här är klart ska jag se till så att vi är ett Dream-Team!

Skistar har inte hört av sig än så förhoppningsvis är jag ledig på söndag, skööönt. Kommer inte ihåg när jag hade en ordentlig sovmorgon senast. Men dom kommer säkert höra av sig på lördagkväll och säga att jag måste jobba. Skulle nog behöva en ledig dag nu, inte för att jag är jättetrött nu men jag kan behöva lite extra power till vecka 10 och 11, känns inte så smart att gå in i dom sliten. 

Ikväll ska jag köra lite kvällsåkning i Olympia, hoppas det är bättre nu när det snöat i några dagar, och imorn ska jag jobba med ibrandstore på torget och dela ut choklad! Kommer bli kul, ska jobba med Anna, Anna och Icka, vad kan bli trist då?

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0