Jobb!

Min nya titel är numer MARKNADS KOORDINATOR, det ni! Sen behöver man ju inte berätta att jag bara gör praktik :) Hade möte igår med organisations kommittén där jag fick presentera min biljettlogistikplan, som godtogs med hull och hår, som Karin sa. Roligt! Så nu blir det full fart framåt med system som ska utformas, grejer som ska beställa, rutiner som ska arbetas in och massa annat.

Fast först ska jag åka neråt, hämta nya bilen(!) och träffa lilla Julia! Och Lisa såklart, och mamma och Ellie och Marie och Pappa och Eva. Allt på mindre än 40 timmar... Ska hinna köpa en födelsedagsklänning också. Hur ska det gå??

Min hjälm kom från Österrike häromdagen, bara det att det var inte min hjälm! Den var svart och strl M istället för vit strl S. Trött. Så imorgon ska jag försöka hinna med att köpa en hjälm efter att jag fixat naglarna och innan tåget går, borde funka.

Anyway, nu ska jag bli bjuden på thai-takeaway och kolla på film och ladda inför helgen, kan behövas.

Puss!!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Wow! Coolt jobb du har :) Förresten! Marknadskoordinator är ett ord. Vad är det för en bil du har!? Snart ses vi!

2009-01-25 @ 21:52:13
URL: http://www.evelinastar.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0