Need for Speed

Alla som känner mig vet ju hur mycket jag älskar att köra bil, fyrhjuling, jet-ski och allt annat som går fort. Har nog en liten fartdjävul i hjärnan. Nu har jag hittat en ny grej, skoter! Sjukt kul, vill ha en egen genast :) Vi var ute idag med klassen, Anita och Christer, åkte från Fröå och upp på Skutan och sen fikade vi på slutet, mysigt. Förhoppnngsvis så får jag köra igen på söndag och då hela vägen från Tännforsen.


Jag, Lotta och min nya favvo

Apropå saker som går fort så är bilen grym, körde upp från Sthlm med den igår och den gick som på räls genom snömodden. Jag är kär, i den här bilen med. Först var det Freelandern sen Discoveryn och senast Peggan, nu är det min fina Audi :)

En annan kärlek är Julia, min blivande guddotter som jag träffade för första gången i helgen. Sötis! Tänkte ta med henne hem men det fick jag ju inte, typiskt.


Sötis!

Hann träffa Marie och Ellie oxå, har inte träffat Marie på 1 1/2 år så det var lite extra roligt!
Nu ska jag virka mössor åt Marie och Lisa, kommer bli jättefint.

Puss!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Haha, det ser ut som om jag sitter och kräks på bilden! Sjukt kul..

2009-01-27 @ 11:19:30
Postat av: Evelina

Nejmen, fick du inte ta med Julia hem :) Hon trivs nog bäst med Lisa och Abbe tror jag! Skoter verkar jäkligt roligt! Du får se till att skaffa en tills jag kommer.

2009-01-27 @ 18:46:03
URL: http://www.evelinastar.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0