Snö och minusgrader

Äntligen har det blivit kallare och snöat igen. Det behövs verkligen, har sett ut som i april i nån vecka och backarna har vart stenhårda. Jag och Addis var ute och åkte igår efter tentan, som för övrigt gick bra tror jag, och det var så härligt, fint väder och lite slushigt ovanpå det hårda. Perfekt nästan! Efter åkningen tog jag en power-nap och sedan var det hem till Elin på förfest och sedan eftertentafest på Bygget. Jäklar vad mycket folk det var, massa studenter som är här på studentveckorna. Hade en superkväll och dansade järnet med Ida och Anna.
Imorgon tänkte jag åka lite innan skolan och sen på eftermiddagen ska jag på möte med marknadschefen på världscupbolaget, äntligen! Nu ska det bli klart vad jag ska göra fram till vecka 12.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Addis

Hej tjejen!

Hur gick mötet på WC-bolaget?

kram

/A

2009-01-15 @ 22:33:29
URL: http://renen15.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0