Tillbaka!

Har inte skrivit på jättelänge, har helt ägnat mig åt att ha jullov. Igår började skolan igen, Henrik från Fieldwork kom förbi och pratade om World Cup-avslutningen och jag fick högsta betyg i projektledning! Fixade min bindning och tog några åk med Anna L, Ebba och Ida S, var roligt, har mest åkt i Duved på senaste tiden så var kul med lite brantare backar. Sen lagade jag mat, virkade och kolalde på film på kvällen, mysigt.

Idag kom Stollan och pratade också om World Cup som klasssen ju ska jobba med nu. Jag fick vara en egen grupp, inte helt klart exakt vad jag ska göra än men det kommer att ha med sponsorerna att göra. Hoppas på ett möte nästa vecka så jag kan börja jobba ordentligt, ska vara där fram till och med vecka 12. Sen har jag typ fyra veckor ledigt :-)

Nyår var roligt, ovanligt roligt för att vara nyår, tycker att det brukar vara rätt överskattat annars. Förutom förra året, det var också roligt! Middag med Lotta, Elin, Ida L och hennes bror med flickvän och kompis. Sen skålande på torget och massa nyårspussar och efter det fest i klamydiahuset med Parlinotomte, snöängel och vodka-tonics.

Har även hunnit jobba, tro att jag hostat av ett revben, ha ostkväll, fika massor, vart uppe på Copperhill och massa annat.

Nu ska jag virka!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0