Mys och jobb

Har haft en ovanligt lugn helg, väldigt skönt som omväxling till partandet som varit rätt frekvent  på sistone. Har jobbat rätt mycket med mitt projekt på världscupen i helgen, det är ungefär halvklart nu så det känns bra. Ska presentera det för marknadschefen på onsdag och sen förhoppningsvis för Organisationskommittén på eftermiddagen. Spännande!
Jag har också åkt massa snowboard, igår åkte jag och Ida i Duved och Tege, perfekt dag, sol, några minus, varm choklad och mysåkning. På kvällen körde jag, Ida och Erik kvällsåkningen men det var jättemörkt och mina goggles är ju helt värdelösa när det inte är soligt så det lev väl sådär bra men var roligt ändå. Käkade våffelbuffé på restaurangen och hade allmänt trevligt.
Sov jättelänge idag eftersom jag inte kunde sova inatt. Hoppas att det går bättre att somna ikväll.

Nu ska jag göra köttfärssås och fixa lite inför imorn.

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0