Konferensgubbar=blä

Män över 50 borde inte få dricka alkohol. Har nu jobbat två nätter i rad med jäger på CC varav den första kvällen var trevlig och den andra mindre trevlig. Jag skyller den andra kvällens icke trevlighet helt på konferensgubbarna. Dom tappar ju helt konceptet när dom dricker, också säger folk att min generation inte har någon hyfs?! Första kvällen, som dominerades av personer i min ålder eller något äldre var mycket trevlig, sålde jäger och rockade till Hardcore Superstar. Andra kvällen innehöll rumpnyp, fislukt, hämtande av största vakten på stället för att få en överförfriskad slusk att betala och allmänt otrevliga kommentarer. Borde införas även en övre åldersgräns på sprit. 

Kvällen avslutades i allafall med några trevliga minuter på Dahlboms med diverse killkompisar till mig och Tess.

Så, en hyllning till min generation killar, ni är grymma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0