Boman och Milla

Jag är ju hundvakt nu till Milla och Boman som kan vara två av världens snällaste och lugnaste hundar. Förutom när vi ska ut eller när jag kommer hem då röjer Boman runt som en vilde, det ser helt galet ut eftersom han är så stor! Och köket är som en hinderbana, med två trötta vovvar som brer ut sig och Bomans vattenpölar som man får hoppa mellan. Han dricker nämligen rätt vilt har jag märkt, det blir pölar överallt :)
Men mysigt har vi och dom verkar trivas bra med att ligga på kofällen i mitt rum. Iallafall så var det någon av dem som snarkade rejält i natt!

Kommentarer
Postat av: Addis

Åh, myshundarna! :) Vad bra att de trivs hos dig!

2009-11-06 @ 09:53:32
URL: http://loveevent.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0