Tröttis

Idag är det fredag och jag är trött. Känner mig lite som en klubbad oxe efter en väldigt hektisk vecka, helt plötsligt har det blivit på riktigt. En månad kvar! Gjorde första långa kvällen igår när jag jobbade till åtta, och det är ju bara början. Om en vecka eller så lär jag tycka att åtta till åtta skulle vara en slapp och skön arbetsdag...
Nu ska jag träffa Ida för en snabb fika och catch-up på Bahnhof och sen hem och städa eftersom Icka kommer och flyttar in imorgon. Kul! Men ännu roligare (förlåt Icka) är att imorgon åker jag och Addis och kollar på vovven, wooo!

På söndag ska jag sova.


Kommentarer
Postat av: icka

det e lugnt! svårt att konkurrera med en söt liten valp :) ses imon!

2009-11-14 @ 10:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0